2018. augusztus 14. Marcell
Miskolc
14°C / 29°C
Évköszöntő rendezvényt tartott Miskolcon a Korona Takarék (Képgalériával!)
Kujan István
|
2018. január 19. 17:59
|
frissítve: 2018. január 23. 09:33
Hagyományteremtő céllal rendezte meg első évköszöntőjét a Korona Takarék Takarékszövetkezet pénteken a Művészetek Házában. 2018 elejére valamennyi egyesülés befejeződött a takarékszövetkezeti szektorban, aminek eredményeként immár 12 regionális szövetkezeti hitelintézet – köztük a Korona Takarékkal – működik az országban. A negyedik legnagyobb bank jött így létre.

A Művészetek Háza nézőtere teljesen megtelt a kezdésre, a kirendeltségek munkatársainak Fandl Ferenc, a Miskolci Nemzeti Színház színművésze konferálta fel a köszöntéseket és a műsorelemeket.

Alakszainé Oláh Annamária, a Korona Takarék Takarékszövetkezet elnök-ügyvezetője köszöntőjében a mostanra lezajlott integrációra utalva úgy fogalmazott, egy hatalmasat kellett ugraniuk, de most egy új élet kezdődik az új évben, egy új takarékszövetkezetben.

– Új nevünk van, sokaknak új a munkaköre, a feladata, új a szoftver, újak a szabályok – sorolta az elnök-ügyvezető, köszönetet mondva azoknak, akik ezt az óriási változást előkészítették, akik segítették, akik felvállalták, megtervezték, akik cselekedtek, és „mindazoknak, akik velünk maradtak”. Jelenleg 114 kirendeltségben 618 munkatársa van a takarékszövetkezetnek.

korona_takarek_evnyito_180119_ja_6.jpg

– A takarékok egyesülésének fontos üzenete van – hangoztatta. – Szeretnénk a magyar tulajdonú, több mint 3800 magánszemély tulajdonában álló regionális pénzintézetünket megtartani és erősíteni. Ez az egyetlen olyan hitelintézet, amelyiknek Miskolcon van a székhelye. Óriási előnyökkel jár az ügyfelek számára, hiszen a döntéseket mi itt, helyben hozzuk; olyan emberek döntenek a hitelekről például, akik jól ismerik az ügyfeleket.

Az első év a tanulás időszaka, de ezt az ügyfelek nem érezhetik meg, emelte ki Alakszainé Oláh Annamária, hozzátéve: „nekünk az a legfontosabb, hogy az ügyfeleink azt érezzék, hogy folyamatosan növekvő színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk számukra."

– Ilyen például a mobilbank-szolgáltatásunk, ami a kistelepülésekre jár. Mobil busszal elvisszük a szolgáltatásainkat. Vagy ilyen például azoknak az informatikai újdonságoknak a sora, amit idén a Smart Bank, az okos bank érdekében fejlesztünk – sorolta.

– Rengeteg feladat vár még ránk, a startgombot már megnyomták. S hogy mi mindent tervezünk erre az évre? Sok munkát, sok tanulást, a jövedelmek emelését, jó oktatásokat, hogy jó karrierlehetőséget biztosítsunk, főleg a fiataloknak. Sok-sok jó tervünk van; közösségi és szakmai tervek egyaránt. Fel hát ebben a nagy családban az új nagy feladatok teljesítésére! A takarékszövetkezetben is csak közösen lehetünk sikeresek – húzta alá az elnök-ügyvezető.

korona_takarek_evnyito_180119_ja_5.jpg

Szabó László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Postaügyekért és Nemzeti Pénzügyi Szolgáltatásokért Felelős Kormánybiztosság szövetkezeti-hitelintézeti ügyekben illetékes vezető munkatársa köszöntőjében elmondta, az a munka, amit a 12 egyesült takarékszövetkezet végbe vitt a magyar bankpiacon, „arra az elmúlt 20-25 évben nem volt példa”. Hozzátette, ilyen mértékű átalakulásra, ilyen struktúraváltásra más bank esetében nem nagyon lehet példákat hozni.

korona_takarek_evnyito_180119_ja_19.jpg

– Az idei és talán még a jövő év legnagyobb kihívása az, hogy a létrejött 12 takarékszövetkezet hogyan tudja a termékeit, a folyamatait, a különböző tevékenységeit összehangolni, racionalizálni, és ezáltal még további költségcsökkentéseket végrehajtani. A gazdasági környezet támogató, a forrásoldal aktív, de például a párhuzamosságokat meg kell szüntetni, és közösen el kell gondolkodni azon, mik a húzótermékek, amik előbbre viszik a takarékszövetkezeteket – ecsetelte Szabó László.

Hozzátette, ha összeadjuk a most létrejött intézmények főbb számait, azt kell látnunk, hogy Magyarország negyedik legnagyobb bankjáról van szó – még ha önálló jogi személyként is működnek a takarékszövetkezetek.

korona_takarek_evnyito_180119_ja_22.jpg

– Az integráció egy olyan erős kapocs közöttük, ami szétszedhetetlen. Mind az ügyfelek, mind a tulajdonosok számára óriási garanciát jelent. Nem beszélve arról a tőkéről, amit az állam biztosított az integrációhoz – húzta alá Szabó László.

Nem

További hírek

Olvasnivaló

Ajánlat