Ugrás a tartalomra

Hétfőtől változik az ügyfélfogadás rendje

minap.hu
Utoljára módosítva
2020. november 13. péntek 10:40
November 16-tól minden ügytípusban kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban.

Tájékoztatás az ügyfélfogadás rendjének újabb változásáról
 
A koronavírus járvány terjedésének megakadályozása és a Polgármesteri Hivatal dolgozóinak védelme érdekében hétfőtől változik az ügyfélfogadás rendje.
 
2020. november 16-tól, hétfőtől minden ügytípusban kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban.

A városháza a következő tájékoztatást adta a megváltozott ügyfélfogadással kapcsolatban:
 
Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy csak halaszthatatlan esetben, illetve a személyes megjelenéshez kötött ügyekben keressék fel ügyfélszolgálatainkat.

Az intézkedés célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre.
Időpontot foglalni a 46/512-700-as központi telefonszámon lehet.
 
Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek válasszák az elektronikus ügyintézés lehetőségét a www. miskolc.hu/ügyintézés menüpont vagy az e-papir.gov.hu szolgáltatás használatával, illetve beadványaikat postai úton vagy az ügyfélszolgálatok bejáratánál kihelyezett gyűjtőládákba téve juttassák el a Hivatalba.
 
Információt, felvilágosítást elsősorban e-mailen (hivatal@miskolc.hu) vagy telefonon kérjenek a 06-46/512-700, vagy 06-46/512-797-es telefonszámokon.
 
Az ügyfelek és az ügyintézők biztonsága érdekében továbbra is kötelező az orrot és szájat takaró maszk használata az ügyfélszolgálatokon.
 

További hírek

Olvasnivaló

 

Programok

Jelenleg nincsenek programok!