Hétfőtől változik az ügyfélfogadás rendje
Tájékoztatás az ügyfélfogadás rendjének újabb változásáról
A koronavírus járvány terjedésének megakadályozása és a Polgármesteri Hivatal dolgozóinak védelme érdekében hétfőtől változik az ügyfélfogadás rendje.
2020. november 16-tól, hétfőtől minden ügytípusban kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban.
A városháza a következő tájékoztatást adta a megváltozott ügyfélfogadással kapcsolatban:
Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy csak halaszthatatlan esetben, illetve a személyes megjelenéshez kötött ügyekben keressék fel ügyfélszolgálatainkat.
Az intézkedés célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre.
Időpontot foglalni a 46/512-700-as központi telefonszámon lehet.
Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek válasszák az elektronikus ügyintézés lehetőségét a www. miskolc.hu/ügyintézés menüpont vagy az e-papir.gov.hu szolgáltatás használatával, illetve beadványaikat postai úton vagy az ügyfélszolgálatok bejáratánál kihelyezett gyűjtőládákba téve juttassák el a Hivatalba.
Információt, felvilágosítást elsősorban e-mailen (hivatal@miskolc.hu) vagy telefonon kérjenek a 06-46/512-700, vagy 06-46/512-797-es telefonszámokon.
Az ügyfelek és az ügyintézők biztonsága érdekében továbbra is kötelező az orrot és szájat takaró maszk használata az ügyfélszolgálatokon.