Ugrás a tartalomra

Januártól nő a GYED összege

Létrehozva
A gyermekgondozási díj összege az alap- és mesterképzésben tanulók számára, és a gyereküket otthon nevelők számára is emelkedik.

2023. január 1-jétől a gyermekgondozási díj (GYED) és a gyermekek otthongondozási díjának (GYOD) maximális összege is nő – jelentette be Facebook-oldalán Hornung Ágnes, a Kulturális és Innovációs Minisztérium családokért felelős államtitkára.

Ennek értelmében az eddigi bruttó 280.000 forint/hónapos GYED maximális összege 324.800 forintra emelkedik. A diplomás GYED az alapképzésben résztvevő hallgatóknak bruttó 162.400 forintra, a mesterképzésben résztvevők esetében bruttó 207.480 forintra nő. A gyermekek otthongondozási díja (GYOD) pedig bruttó 232.000 forint lesz.

Ez is érdekelhet

Téli üzemmódra váltott a Magyar Közút
Belföld
A Magyar Közút a mai nappal, azaz november 10-én átállt a 2026/2027-es téli üzemeltetési időszakra. A szakemberek a következő hónapokban országszerte 31 ezer kilométernyi közúthálózat és 1200 kilométernyi lakott területen kívüli kerékpárút téli üzemeltetéséről gondoskodnak.
Ónos szitálás is előfordulhat ezen a borús szerdai napon
BelföldKörnyezet
Erősen felhős, párás idő várható szerdán, akár ónos szitálással. A legmagasabb nappali hőmérséklet általában 4 és 10 Celsius-fok között alakul.
100 ezer segítő csomag a tét az Élelmiszerbank hétvégi élelmiszergyűjtő akciójában
Belföld
Több mint ötszáz áruházban adakozhatnak a vásárlók az ország eddigi legnagyobb élelmiszergyűjtésén. Tízezer önkéntes működik közre az ünnepi összefogásban.
Borús, párás, esős idő várható kedden
BelföldKörnyezet
Országszerte borult, párás, esős idő várható. A csapadékzóna kelet felé terjeszkedik.