Irdatlan pénzt kell fizetnie annak, aki a Super Bowl közben szeretne hirdetni
Ahogy megszokott, óriási várakozás előzi meg az amerikai futball döntőjét, a februárban esedékes Super Bowlt. Nem elég, hogy a világ egyébként is legkomolyabb nézettséget hozó sporteseményéről van szó, még az is megspékeli az idei döntőt, hogy megismétlődik a két évvel ezelőtti, heroikus küzdelmet hozó összecsapás.
Kansas City Chiefs vs. Philadelphia Eagles.
Ráadásul a címvédő Főnökök az NFL történetének első csapataként diadalmaskodhatnak zsinórban háromszor.
A sportág szerelmesei már a gondolatba is beleborzonganak, óriási mérkőzésre van kilátás – amit pontosan tudnak a ligánál is, így a szokásoknak megfelelően idén is emelkedett az az összeg, amelyet a nagy cégeknek kell fizetniük, ha a világ legnézetteb egynapos sporteseménye közben szeretnének hirdetni – írja az amerikai focit itthon közvítető Net 4 honlapja.
Ebben az évben óriási ugrás tapasztalható, hiszen amíg 2024-ben „csak” 7 millió dollárba került 30 másodpercnyi reklámidő, addig idén ez már 8 millió dollárba fáj – ez nagyjából 3,15 milliárd forint.
Persze marketingszempontból még így is valószínűleg bőven megéri a hirdetőknek ez az összeg, hiszen az előzetes felmérések szerint legalább 120 millióan nézik majd az Egyesült Államokban a címvédő Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles összecsapását. Tavaly egyébként 123,7 millió tévénézőt regisztráltak országszerte, azaz csaknem minden harmadik amerikai a finálét nézte.