A MIHŐ-é a legjobb ügyfélszolgálat
Az ügyfélszolgálatok első rangadóját a Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége hirdette meg. A verseny célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek és az alkalmazott jó gyakorlatoknak a bemutatása volt, ezáltal pedig az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása. A február végén megrendezett megmérettetésen kilenc távhőszolgáltató több mint harminc ügyfélszolgálati munkatársa vett részt. A MIHŐ Kft. csapatát Batta Krisztina és Hernádiné dr. Bónis Tímea képviselte. A felkészítésben nagy érdeme volt Süvegesné Zovát Csilla értékesítési - és Kollárné Molnár Ildikó ügyfélszolgálati vezetőknek.
- A megmérettetés két részből állt. A gyakorlati feladatban egy szituációt kellett megoldania az ügyintézőnek. Az ügyfélkiszolgálás során szakmai előírásoknak, vonatkozó jogszabályoknak a fogyasztóvédelmi előírásoknak kellett megfelelni. A szituációs feladatot a rendezvényen résztvevők előtt értékelték a zsűri tagjai – tudtuk meg Kollárné Molnár Ildikó ügyfélszolgálati vezetőtől. Az elméleti verseny pedig két részből – egy tesztből és levélírásból állt.
A MIHŐ ügyfélszolgálatának csapata a rangadón első helyezést ért el, ezzel elnyerte a Legjobb Ügyfélszolgálat díját. A Legjobb Levél díja kategóriában szintén a MIHŐ Kft. csapata bizonyult a legjobbnak. Az eredmények birtokában a jövő évi ügyfélszolgálatok rangadóját a MIHŐ rendezheti meg.