Veres Pál – azt követően, hogy méltatta a győzteseket – rámutatott: az elmúlt másfél évben elmaradt fesztiváljaink, programjaink nyomán a város számára felértékelődtek a szokatlan marketingeszközök és -megoldások. És ezért lényegesek a nagyobb rendezvényeink mellett futó kisebbek is, amiket most szintén díjaztak.
– A járvány esetleges további hullámaiban is fenn kívánjuk tartani azt a stratégiai és politikai döntésünket, mely szerint sem a kulturális, sem az idegenforgalmi területtől nem vonjuk el a forrásokat – szögezte le, hozzátéve: ezt az irányvonalat látszik igazolni, hogy a tavalyi és idei miskolci vendégéjszakák száma a pandémia ellenére is növekedett az előző esztendőkhöz képest.
A polgármesteri hivatal Sajtó, Kommunikációs és Városmarketing Osztályának vezetője Miskolc alkalmazkodóképességét emelte ki az elmúlt másfél év kapcsán.
– A díjak közül a legbüszkébb a Covid-marketing különdíjra vagyok, hiszen ezzel elismerték azt a munkát, amelyet egy új fajta, a járványhelyzet okozta körülmények közt végeztünk. Ez a helyzet új megoldásokat, új marketing eszközök „bevetését”, új kezdeményezéseket igényelt, ilyen volt például a „Hétköznapi Hősök kampány a koronavírus idején 2020”, a „Koronavírus-kommunikáció”, vagy a „Helyi termelőket támogató karácsonyi miskolci ajándékcsomag” című kezdeményezés, amelyeket a zsűri díjjal ismert el – sorolta Vargáné Barkóczi Boglárka.
Veres Pál nyomatékosította: az ehhez hasonló újításokkal lehet a mindenkori termelőipar mellett Miskolc kitörési pontját meghatározni és továbbjavítani, ezért is örvendetes, hogy turizmusunk végre nem arra a néhány látványosságra szorítkozik, mint idáig.
– Ezeket az elismeréseket Miskolc mint Miskolc kapta – összegzett a városvezető.
A Gyémánt-díjjal elismert projekteket ITT találja.