Gerőcs László pályafutását 1979-ben a Tiszai pályaudvar menetirányítójaként kezdte. Rövid időt töltött az akkor még az MKV Rt. névre hallgató vállalatnál, míg az ezred legvégén újból visszatért a társasághoz – ekkortól már buszsofőrként tevékenykedett, így az elkövetkező tizenöt esztendőn át az avasi járatok szinte mindegyikét vezethette.
2014-től koordinációs csoportvezető lett. 2016-ban a CNG-autóbuszok Miskolcra történő beszállításában és az ünnepélyes átadásának szervezésében is részt vett. A Múzeumok éjszakáján a közlekedési vállalat programjainak egyik főszervezője volt. Ám nemcsak a veteránjárművek akkori üzembe állítása múlt rajta, Európai Autómentes Nap sem múlhatott el nélküle az utóbbi években.
Habár a legtöbbünk számára névtelenül, de legismertebbé szinte bizonyosan a „B.Ú.É.K.”-betűkarakterek és a karácsonyfa-alakzat autóbusz-parkolással való megformálása tette.
2019 óta pedig járműgazdálkodási csoportvezetőként szolgálta a helyi közlekedést. Szakterületén irodai munkát végzett, de utolsó napjáig is előfordult olyan, hogy egy-egy felújításra váró négykerekűvel ő gurult el más városig.
Aktívan vette ki részét a hamarosan Miskolcra érkező elektromos autóbuszok töltőrendszerének kiépítésében is, miután az áramkábelek lefektetésével járó munka során a telep forgalmi rendjét is vezényelte. Sőt, az elektromos buszok üzembe helyezése is az ő feladata lett volna…
„Kollégáival szemben mindig közvetlen, tisztelettudó, kedves és segítőkész volt. A biztonságos vezetés mellett pedig tisztelettudó volt az utasokkal. Nyugdíjazását követően a hobbijának fog élni, sokat fog szerelni, utazni és finom halászlevelet enni" – írja a hatvankét éves Lászlóról utolsó munkanapján munkaadója.