Ugrás a tartalomra

Szinetár Dóra lett a Miskolc Autó márkanagykövete

Utoljára módosítva
2021. július 02. péntek 16:19
A Jászai Mari-díjas színművésznő már meg is találta a számára leginkább megfelelő autót: mostantól egy hétüléses Volkswagen Sharannal járja az országot.

Praktikum, hatalmas és jól pakolható belső tér, variálható térkoncepció, korszerű motor, modern technikai megoldások – többek között ezek miatt esett a választása a német márka családi autójára. A háromgyerekes édesanya a Sharannal történt első ismerkedést nem véletlenül a hátsó, elektromos mozgatású tolóajtókkal kezdte.
– Nekem korábban még sosem volt olyan autóm, aminek az ajtajai ne a klasszikus módon, oldalra nyíltak volna. Az itt látott megoldás viszont több szempontból is ideális számomra. Egyrészt a gyerekülésből nem egyszerű kiemelni egy hároméves gyereket; teljesen ki kell tárni az ajtót, mélyre kell hajolni. Ráadásul a mai napig bennem van a reflex, hogy úgy keresek parkolóhelyet, hogy aztán majd kényelmesen ki is tudjunk szállni. Ez manapság nem egyszerű. 
Biztos vagyok benne, hogy jelentősen megkönnyíti majd a hétköznapjainkat ez az ajtómegoldás. Mély életfilozófiai érvet is felhoz aztán amellett, hogy miért választ valaki egy tágas, hétszemélyes autót. – Azt látom, hogy egy életkort elérve, bizonyos élethelyzetekben nagy térre van szükségünk. Szerintem azok az emberek vásárolnak ilyen kocsit, akiknek  valóban nagyon fontos a családjuk, az ő kényelmük, hogy mindenki teljes értékű utasnak érezhesse magát. Ennél nincs fontosabb számomra, ha autóról van szó. Utazzunk a Balatonra, Olaszországba vagy Felsőzsolcára a férjem szüleihez, akkor is kényelmes legyen és kiszolgáljon minket a jármű – ezt várom el a Sharantól is. Ráadásul a harmadik üléssorból is jó a kilátás. Ebben az autóban minden benne van, amire vágyom. Tudom, mert leteszteltem – teszi hozzá nevetve.
Adódik a kérdés, hogy a Thália Színház színművésze miért Miskolcról választ autót. Ahogy az élet sok más területén, itt is a ráció és az érzelmek egyszerre vannak jelen a döntésben. 
Mint mondja, kiváló lehetőség, hogy a Miskolc Autónál négy márka képviselteti magát, így biztosan megtalálja mindenki az ízlésének és pénztárcájának megfelelő típust. És persze a családtagok, barátok véleménye is mérvadó.

– A családom odavolt a Sharanért.  A márkát pedig egy kedves barátom ajánlotta. Évekkel ezelőtt dolgoztam először egy Béres Attila nevű fiatalemberrel, aki akkoriban a Nemzeti Színházban rendezett. Komoly barátság fűz azóta is a Miskolci Nemzeti Színház igazgatójához. Fél évvel ezelőtt láttam meg, hogy ő egy SEAT Tarraco terepjáróval jár. Szinte felkiáltottam, hogy én is ilyet akarok. Ő irányított aztán a Miskolc Autóhoz, azzal, hogy itt biztosan megtalálom a nekem való modellt. 
Nagyon dicsérte a szalont – meséli Szinetár Dóra, aki pedig a Miskolci Nemzeti Színházért van oda. – Büszkén vállalom, hogy ha ma Magyarországon színházba akarok menni szakmabeliként, akkor ide jövök. És nem azért, mert Attilát kedvelem, hanem mert szakmai szempontból most tényleg ez az ország legjobb színháza.
A Miskolc Autó kommunikációs stratégiájának egyik kulcspontja, hogy olyan sportolókkal, művészekkel, színészekkel dolgoznak együtt, akik letettek már valamit az asztalra saját szakmájukban. – a Jászai Mari-díjas színésznő tökéletesen illik ebbe a koncepcióba, de túl ezen, a személyiségében is egy végtelenül szimpatikus családanyát ismerhettünk meg. Hála Istennek, örömmel eleget tett a felkérésünknek, hogy legyen ő a Miskolc Autó arca, márkanagykövete. Minden jel arra mutat, hogy gyümölcsöző lesz az együttműködésünk – mondja Brózsely Gábor, a Miskolc Autó cégvezetője.

A következő hónapokban óriásplakátjaikon, hirdetési felületeiken és rendezvényeken is találkozhatunk majd a színművésznővel – reményeik szerint a CineFest Nemzetközi Filmfesztiválon is, aminek egyik fő támogatója idén újra a Miskolc Autó lesz.
– Hosszú évek óta elkötelezettek vagyunk Miskolc egyik legsikeresebb filmes rendezvénye mellett. Az évek alatt nem hogy gyengült volna a kötődésünk hozzá, hanem idén minden eddiginél nagyobb szerepet kívánunk vállalni a fesztivál sikerességében. Egy ilyen filmes fesztiválnál jobb alkalmat nem is találhatnánk arra, hogy Dóra népszerűsítse a Volkswagen, az Audi, a Skoda és a SEAT márkáinkat.