Ugrás a tartalomra

Üzleti tippek a szoláriumpiacon – Avagy a csőcsere “varázsszó” forgalomnövelő hatása

minap.hu
Utoljára módosítva
2023. május 11. csütörtök 12:54
Vannak olyan üzlet klisék, amelyek bármennyire furcsának is tűnnek, mégis hatásosak. Ezek sokszor szakterületenként eltérnek. Jó példa erre a szoláriumstúdiók kirakatába kitett “csőcsere” felirat is. Ezt a vendégcsalogató módszert már ősidők óta nagy siker övezi, de néhányan még a mai napig nem értik, miért. Járjunk utána!

Az új csövek ereje

Ha a vendég realizálja, hogy új csöveket hoztak forgalomba, az bizony erős pszichológiai mágnes, hiszen azonnal ki akarja próbálni. Az újdonság varázsát nem szabad lebecsülni, és ezzel számos szolgáltató tisztában van. Elég, ha csak meglessük a Hollandimpex KFT szoláriumcső kínálatát, ha mi, tulajdonosok látunk benne fantáziát, akkor az ügyfelek is el lesznek kápráztatva. 

A frissen cserélt csövek tényleg jobban fognak? Annyi biztos, hogy sok stúdió igyekszik meglovagolni ezt a köztudatba égett gondolatmenetet. De ez azért egy idő után gyanússá válhat. Például, amikor egy üzletben folyamatosan csőcsere van, akkor az “átverésszagú” lesz a vevők számára. 

Igen, fontos hirdetni az újdonságokat, mert rengeteg vendég erre hajt, de csak mértékkel és maradjunk a hitelesség terepén!

Mikor és hogyan hirdessük a csőcserét?

A nyár előtti szezon arra jó, hogy az ügyfelek megszerezzék azt az alapbarnaságot, amivel nem kell szégyenkezniük a strandon. De a nyár utáni időszak is komoly mentális terhet ró a vendégekre, hiszen ilyenkor realizálják, hogy úristen, fehérek lettek. Természetesen nem szabad megfeledkezni az ünnepek előtti szépítkezési lázról sem, ebben az esetben szintén jól mutathat a partifotókon a szép, barna bőr. 

A hitelesség az alapja a jó marketingnek. De tényleg! A marketing eredeti célja a kreatív reklámozás, vendégcsalogatás, mégis sok olyan cég van, akik ámításra használják az eszközeit. Ez lehet, hogy ideiglenesen hatásos lesz, de később csupán kiábrándultsághoz vezet. 

Ha hitelesek vagyunk, akkor már lépéselőnyben vagyunk azon szolgáltatókkal szemben, akik folyamatosan új csöveket hirdetnek. Szervezzünk kampányokat, s ezek alatt lecserélhetjük a csöveket! Ezeket például karácsony előtt vagy a téli szezon kezdetekor érdemes beiktatni. 

A bizalom bizalmat szül

Bízzunk a hitelesség erejében! Nem szabad becsapni a vendégeket, különben is, ezt biztosan észre fogják venni! Gondoljunk csak bele! Ki tenné be szívesen a lábát olyan helyre, ahol ostobának nézik? A sikeres üzlet alapja az egymás iránti kölcsönös tisztelet. 

A trükkök helyett inkább fókuszáljunk a rendszeres karbantartásra, az új termékek beszerzésére, a szakképzett munkaerő alkalmazására! Csak olyasmit állítsunk, ami tényleg igaz! Ily módon sokkal megbízhatóbbak leszünk az ügyfelek szemében, mint az a versenytárs, aki állandó jelleggel trükközni próbál. 

A csőcsere tehát alapvetően jó reklámeszköz, de legyen mögötte valós tartalom is, különben ellentétes hatást fogunk elérni!
 

További hírek

Olvasnivaló

Programok

Jelenleg nincsenek programok!