Az MVK Zrt. elhatárolódik az ilyen jellegű – panaszban leírt - viselkedéstől. A közlekedési vállalat kifejezetten fontosnak tartja az utasokkal szembeni korrekt magatartást, kommunikációt. A társaság megkezdte az eset kivizsgálását, melynek során meg fogja hallgatni a villamosvezetőt, szükség esetén fel fogja venni a kapcsolatot az érintett utassal is, aki a bejelentést tette.
Minden ilyen és ehhez hasonló esetben munkáltatói eljárás indul. Amennyiben a fegyelmi vétség megállapítható, a járművezető elmarasztalása meg fog történni.
A járművezetők rendszeres oktatásokon vesznek részt, melyen különös hangsúlyt kap a megfelelő szolgáltatói magatartás, az utasközpontú szemlélet.
Miskolc város egyik népszerű látványossága az Adventi villamos, ezért az MVK Zrt. intézkedett arról, hogy a Tiszai pályaudvar végállomáson folyamatosan legyen személyzet a járművön, így az utasoknak a jármű végállomáson tartózkodása alatt is lehetősége van a villamoson nézelődni, fotókat készíteni – olvasható a miskolci közlekedési társaság közleményében.