Fokozott óvintézkedések a Miskolc Holding Zrt. ügyfélszolgálatánál
Az ügyfélszolgálaton a távhőszolgáltatási-, az ivóvíz- és szennyvízcsatorna szolgáltatási- és az ingatlangazdálkodási ügyek-, valamint a befizetések továbbra is intézhetőek személyesen, az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóvása érdekében tett biztonsági intézkedések betartásával.
A korábban bevezetett szabályozások - mint pl. 1,5 méteres távolságtartás, maszk vagy azt helyettesítő kendő használata, ügyféltérbe lépés előtt kézfertőtlenítő használata -, szeptember 7-től kiegészülnek az ügyfelek hőmérsékletének mérésével.
Az ügyfelek és az ügyfélszolgálat munkatársai egészségének, megóvása érdekében a Miskolc Holding azt javasolja, hogy az ügyintézéseikhez elsősorban az online ügyfélszolgálatot, a telefonos ügyintézést vegyék igénybe, illetve eljuttathatják megkeresésüket írásban, e-mailben és postán.
2020. áprilisától működik a MIHŐ Kft. és a MIVÍZ Kft. ügyfelei számára az elektronikus számlamegjelenítő felületet is, ahol a számlákat megtekintheti és kiegyenlítheti bank- vagy hitelkártya segítségével.
A miszamla.hu rendszer használata ingyenes a webes felületen regisztrált ügyfelek számára.