Ugrás a tartalomra

A MIHŐ rendezte az Ügyfélszolgálatok II. rangadóját

Soós Péter
Utoljára módosítva
2021. szeptember 09. csütörtök 16:54
Második alkalommal rendezték meg a héten a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok rangadóját.
A Mesterfutam–Ügyfélszolgálatok rangadójának díjátadója Szilvásváradon - Mocsári László képgalériája

Az esemény házigazdája címvédőként a MIHŐ Miskolci Hőszolgáltató Kft. volt. A kétnapos országos versenyen hét távhőszolgáltató csapata vett részt. A rendezvény célja a közösségépítés, a jó gyakorlatok átadása és a munka színvonalának fejlesztése.

– A mindennapi életben magának a fogyasztónak van a legnagyobb haszna a versenyből, hiszen amikor valamilyen módon kapcsolatba kerül az ügyfélszolgálatainkkal, akkor egy sokkal jobb tudásanyaggal rendelkező ügyintézővel kerül kapcsolatba, aki reményeink szerint nagyobb megelégedésekkel tudja kiszolgálni az ő igényeit – mondta Korózs András, a MIHŐ Kft. ügyvezetője.

A zsűri szakmai, kommunikációs és sok más szempont alapján értékelte a résztvevőket. A verseny szakmai projektvezetője szerint nem könnyű olyan nehézségű tudáspróbát készíteni, ahol megmérettetnek a különbségek, de mégsem túl nagy a kihívás.

– Szerintem sikerült olyan feladatsort összeállítani a bizottságnak, amely örömet is adott a versenyzőknek. A viadalnak talán feladata is az, hogy ilyenkor felfrissítsük a tudásunkat – emelte ki Kocsis Tóth Ildikó, a verseny szakmai projektvezetője.

Idén a győztes a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. hármasa lett a FŐTÁV és a szegediek csapata előtt. A közönségdíjat a Miskolc Holding Zrt. ajánlotta fel, ezt az elismerést a szombathelyiek vihették haza.
 

További hírek

Olvasnivaló

Programok

Jelenleg nincsenek programok!