Ugrás a tartalomra

Miskolc ismét a városmarketing „magyar bajnoka”

minap.hu
Utoljára módosítva
2020. szeptember 18. péntek 18:55
Győrrel állt holtversenyben a borsodi megyeszékhely, de az idén begyűjtött 11 díjazással megelőzte riválisát. Csütörtökön átadták a 2020-as Városmarketing Gyémánt-díjakat.
Fotó: Végh Csaba

Sokadik éve pályázik Miskolc önkormányzata a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerésére – és sokadik éve nyer, nem is akármilyen eredménnyel, általában az elsők között szerepelve.

Így történt ez idén is, amikor a korábbi 28 mellé 11 újabb Gyémánt-díjjal gazdagodott a város. Ennek köszönhetően elébe vágott az örökranglistán a vele eddig holtversenyben álló Győrnek.

A Veres Pál polgármester által vezetett miskolci küldöttség a fővárosban tartott ünnepségen a Városmarketing nagykövete különdíjban is részesült.

Pályázni a 2019. január 1. és 2020. február 29. között megvalósított aktivitásokkal lehetett: study tourok; Bartók Plusz Operafesztivál; Cinefest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál; Miskolc-logós ajándéktárgyak promóciója; Barlangfürdő image-film és a Barlangfürdő egész éves színes programjai; Adventi programok arculata; Avasi Borangolás; Avasi Kvaterka rendezvénysorozat; Miskolc Csoport arculat megtervezése és bevezetése; Miskolc Csoport Sportnap; Kocsonyafesztivál (2020).

Miskolc tehát folytatta a megkezdett munkát, és ennek köszönhetően az idén is a „marketing bajnokának” vallhatja magát.

További hírek

Olvasnivaló