Ugrás a tartalomra

Miskolc nyerte a Városmarketing Nagykövete címet

minap.hu
Utoljára módosítva
2025. március 07. péntek 15:00
Az idei Digital Marketing Forumon nyerte el Miskolc az előkelő címet.
A pályázók. Fotók: miskolci polgármesteri hivatal

A Digital Hungary által szervezett Digital Marketing Forum idei rendezvénye az ország legnagyobb marketing szakmai rendezvénye, amelynek keretében odaítélik a Városmarketing Gyémánt Díjakat is. A budapesti Etele Plaza mozikomplexumában megtartott nagyszabású marketingfesztivál idén is lenyűgöző eredményeket hozott a városmarketing terén. Különösen nagy figyelmet kapott Miskolc, amely idén 21 Városmarketing Gyémánt Díjat nyert el, kiemelkedő teljesítményével pedig kiérdemelte a Városmarketing Nagykövete címet is, amely a város számára nagy értékű díjjal is jár - adta hírül szerkesztőségünknek közleményben a miskolci polgármesteri hivatal sajtóosztálya. 

A marketingfesztivál keretében a Smart & Digital City Forum szekcióban, ünnepélyes keretek között díjazták az ország számos, sikeres projektet megvalósító települését. Miskolc 21 pályázata szerzett Városmarketing Gyémánt Díjat, amellyel több év kihagyás után a fórum nagy visszatérője lett. A legtöbb, szám szerint 44 Gyémánt Díjat Nyíregyháza zsebelte be, ezzel kiérdemelve a Marketing Fővárosa címet. Miskolc sikeres projektjeinek összefogását, a pályázatok határidőre történő benyújtását a MIDMAR desztináció menedzsmentért felelős szervezet új vezetője, Fekete-Angyal Enikő ügyvezető igazgató koordinálta - tudatták. 

A különdíj átadása

A díjátadó után Fekete-Angyal Enikő köszönetet mondott minden cégvezetőnek és díjazottnak a sikeres projektért és azért is, hogy a budapesti rendezvényen személyesen megjelentek, egyúttal hangsúlyozta, hogy a városmarketing fokozott erőfeszítést fog tenni annak érdekében, hogy minél több turistát tudjon Miskolcra vonzani. A turisták számára kiemelten fontosak a magas minőségű és innovatív szolgáltatások, kreatív élmények, amelyeket a városi szolgáltatók nyújtani tudnak. A MIDMAR elkötelezetten folytatja a megkezdett munkát, hogy a jövőben még inkább erősítse a város pozícióját a turizmus és a turisztikai termékfejlesztés területén.

Miskolc előre lépett a ranglistán

A város összesen 21 Gyémánt Díjat szerzett, ezzel a kiemelkedő teljesítménnyel Miskolc az örökranglista 4. helyéről a 2. helyre lépett előre, megelőzve olyan városokat, mint Siófok és Budapest XIII. kerülete, az élen Nyíregyháza áll - írták. 

A díjakat a fesztiválon átadó események során Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja méltatta a városmarketing terén elért eredményeket és kiemelte, hogy minden jó gyakorlatot szeretnének elismerésben részesíteni, ezzel ösztönözve a városokat arra, hogy olyan projekteken dolgozzanak, amelyek értékteremtést jelentenek az ott élők számára is a turizmuson keresztül.

Az ünnepélyes díjátadón emellett beszédet mondott Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és a Magyar Bankszövetség főtitkára, aki hangsúlyozta a városmarketing fontosságát a gazdaság és a társadalom számára. Miskolc sikeres projektjei és eredményei olyan példákat mutatnak, amelyek más városok számára is inspirációt jelenthetnek. A város idei eredményei tükrözik az elhivatott szakmai munkát, és rávilágít arra, hogy a kiváló eredményeket érdemes és fontos megmutatni, a láthatóságot növelni szükséges.

Berencsy Sándor Máté különdíjas

A Városmarketing Nagykövete különdíjat a Digital Hungary Marketingfesztiválon Berencsy Sándor Máté, Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzat Turisztikai és Városmarketing Bizottságának elnöke vette át Tóth-Szántai József polgármester képviseletében. Ezen elismerés mellé Miskolc értékes díjat is kapott az Observer médiafigyelő által felajánlott, nettó 1 millió forint értékű hat hónapos, komplex városmonitoring szolgáltatás formájában. A városról, intézményeiről, rendezvényeiről szóló hírekből összeállított részletes médiaszemle fontos információkat szolgáltat majd a jövőbeli kommunikáció megvalósításához - számoltak be. 

Az idei díjak és elismerések alapján a Miskolc elkötelezett, hogy a jövőben tudatos stratégia mentén további sikeres projekteket valósítson meg - hangsúlyozta a közlemény. 

A díjátadón.

Miskolc 21 Városmarketing Gyémánt Díjas pályázata:
Szent György-hegy Alapítvány: Kvaterka Szily Nórával Miskolcról, Avasi Kvaterka; 
Szimbiózis Alapítvány: Baráthegyi Piknik; 
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata: Adventi kirakatdíszítő verseny, azaz a Miskolc karácsonyi csillaga díj, Avasi kilátó adventi fényjátéka; 
MiReHu Nonprofit Kft.: R-park (MakuLand), Mentés másként; 
Miskolci Kulturális Központ Nonprofit Kft.: Gasztro Placc - Impulzusok ételben, italban, zenében; 
MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft: Garantált tematikus városnézések Miskolcon; 
Éltető Lélek Alapítvány: II.Miskolci Ars Sacra Fesztivál; 
Szinva Örökség Alapítvány: Szinva Örökség Napok; 
Itthon Miskolcon Egyesület: Játékos VárosJárás; 
Bükki kör - Miskolc és a Bükk Turizmusáért Közösség: Miskolc adventi influenszer study tour pályázat; 
BluePixel Kommunikációs és Produkciós Iroda: VI.Furmint Február Miskolc 2024, Arttér-találkozások közösségépítő program; 
Technika Háza Rendezvényszervező Kft.: A miskolci Tudomány és Technika Háza kulturális és közösségi városrész központi szerepe erősitésének marketing programja, Lions 3x3 kosárshow; 
Hotel Palota Lillafüred Kft.: Erdei Gasztroexpressz; 
BNPI Szeleta Park Látogatóközpont: DAMt it! Isten veled acélváros, avagy Szeleta Park a zöld Miskolcért!; 
Bona Agricola Kft.: Miskolc – város a Bükk ölében; 
„Lillafüredi Kisvasútért” Alapítvány: Szarvasbőgő Expressz a lillafüredi kisvasúton

További hírek

Olvasnivaló

 

Programok

Jelenleg nincsenek programok!