Ugrás a tartalomra

Változik a NAV Infóvonalának telefonszáma

Létrehozva
Mostantól mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek telefonos intézéséhez elegendő a 1819-es számot hívni.

Az általános, azaz konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, míg az egyedi telefonos ügyintézés (korábban Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszer – ÜCC) a 2. menüpontban érhető el.

A NAV telefonos szolgáltatásai tehát mostantól egységesen a 1819-es, külföldről a +36 (1) 461 - 1819-es hívószámon működő NAV Infóvonalán érhetőek el.

A 2. menüpont használatához, vagyis a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA). A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval (RKTA) is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető.

Csekk az új rendszerben már teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában.

(Címlapkép: Illusztráció; Fotó: MTI)

Ez is érdekelhet

A jogász válaszol: Munkavállalói (dolgozói) felmondás
Gazdaság
Miskolci olvasónk határozott idejű munkajogviszonyát felmondással szeretné megszüntetni. Kérdezi, hogy milyen lehetőségei vannak erre?
Autóipari szereplők az átalakulás korában
GazdaságMiskolcBorsod-Abaúj-Zemplén
Első alkalommal szervezte meg a BOKIK Észak-Magyarországi Autóipari Klasztere a Drive Brunch elnevezésű eseményt, amit csütörtökön tartottak meg a Népkerti Vigadóban.
További beruházásokra van szükség a miskolciak szerint a város fejlődéséhez
GazdaságMiskolcBorsod-Abaúj-Zemplén
Derül ki a BOKIK májusi, 500 fő megkérdezésén alapuló reprezentatív közvélemény-kutatásából.
Meglepő helyen tűnt fel a Miskolcra látogató Kemény Dénes
GazdaságMiskolcSport
A magyar vízilabda-válogatott egykori szövetségi kapitányával szerda délelőtt a BOKIK székházában találkozhattak az érdeklődő cégvezetők.