Munkáját fia, Fazola Frigyes folytatta, aki Újmassán 1813-ban megépítette a ma is álló őskohót. A kedvezőtlen fekvés miatt később új vasgyárat kellett építeni, így esett a választás a Diósgyőr és Miskolc közötti területre. A felvételen az egykori Magyar Királyi Vas- és Acélgyár, későbbiekben Lenin Kohászati Művek, Diósgyőri Acélművek bejárata látható, amely hosszú ideig meghatározta Miskolc életét, szinte ma sincs család, amely valamilyen módon ne kötődne a legendás gyárhoz. 1991. december 29-én az üzemet privatizálták, amit sorozatos és gyakori tulajdonosváltások követtek. Az utolsó, ukrán tulajdonos 2009. február 23-án jelentette be, hogy befejezi tevékenységét.
Akkor és most…: a Magyar Királyi Vas- és Acélgyár
Ez is érdekelhet

Valaki adna egy felesleges vitrint Harsányi Attilának?
A színész újabb díjat nyert. Gyors egymásutánban ez a harmadik rangos elismerés, amit átvehet.

Stand-up előadást és ingyenes filmvetítést tartanak a Szinva teraszon
Miskolc lesz a Paramount nyári mozi turnéjának második állomása július 8-án .

„Könnyek a vízben” - jótékonysági koncert Székelyföldért a Puskás Szoborparkban
A székelyföldi árvizek károsultjaiért tartott koncerten az Edda Művek is zenélni fog.

Egy húsbavágó kötet: Zsidók egy arab országban
A szerző az MCC eseményén beszélt a mai izraeli-iráni háborúról, amely szerinte újabb zsidóellenességhez, illetve egy nagyobb migrációshullám elindításához is vezethet.