A versenyre érkezett nevezésekből idén 20 pályázó nyerte el a díjat a meghirdetett hét kategóriában. A MiReHu győztes kampányát a tavalyi Európai Hulladékcsökkentési Hét (EWWR) kiemelt témájához, az ételpazarlás megelőzéséhez kapcsolódva valósította meg - olvasható a MiReHui Nonprofit Kft. sajtóközleményében.
A Fenntarthatóság szimbóluma verseny célja, hogy a pályázatok által minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin platformjain, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez az ESG szabály rendszert szem előtt tartva - foglalták össze
Az eredetileg öt kategóriába érkezett pályázatokat egy előszűrés után, nagyszámú szakmai zsűri értékelte online formában, majd pedig személyesen is a második fordulóban. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70 százalékát elérték, megkapták a Fenntarthatóság szimbóluma elismerést - tudatták.
Ez alkalommal a megmérettetésben kiemelt fókuszt kapott az alaptevékenység mellett tett vállalások és a kimutatható, pozitív változást igazoló mérőszámok, adatok, amelyek alátámasztják, hogy a címet elnyerő pályázó a többi vállalat számára mintaértékű lépésekkel fenntarthatósági példaként jelenik meg, vagy az általa gyártott márka milyen formában támogatja a fenntarthatóságot - részletezték.
Az idei díjazottak a Business Days 2025 konferencián, szeptember 24-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban vehetik át a szakmai zsűri jelenlévő képviselőinek jelenlétében az elismerő okleveleket és különdíjakat.