Ugrás a tartalomra

Vicces vagy megható – ezekkel a reklámokkal üthettük el az időt a Super Bowl szünetében

Létrehozva
Az NFL-idény döntője milliókat ültet a tévé elé világszerte. Az 54. Super Bowl azonban nemcsak a mérkőzésről szól, legalább annyian várják izgatottan a halftime showt – és persze a reklámokat is. Utóbbiak közül gyűjtöttünk most össze néhányat.

Érdekesség, hogy idén először vásárolt reklámfelületet magának a Facebook. Ebben az évben egy félperces blokkért 5,6 millió amerikai dollárt (1 milliárd 660 millió forint) kell fizetni a Foxnak, az pedig nem meglepetés, hogy az árak évről évre növekednek – írja a Nemzeti Sport.

Tavaly egyébként 98 millióan követték a Super Bowlt a CBS-en, míg a reklámok nagy része általában még hetekig téma marad a közösségi médiában.

Az első Super Bowlon, 1967-ben 42 ezer dollárba került fél perc (mindkét csatornánál, ugyanis akkor a CBS és az NBC is közvetítette az eseményt), 2000-ben már 2,2 millió dollár volt, 2015-ben pedig 4,5 milliót kellett letennie az asztalra annak, aki hirdetni szeretett volna.

Ez is érdekelhet

Bamako Rally: kaland, kihívás, küldetés
Sport
Jövőre megint rajthoz állnak a világ egyik legkülönlegesebb és legnehezebb jótékonysági autóversenyén.
Bajnokokkal a fedélzeten indulhat a Zemplén Rally
SportBorsod-Abaúj-Zemplén
A dolgok állása szerint az újdonsült bajnok páros is ott lesz a TippmixPRO Zemplén Rallyn. Német Gábor és Németh Gergely így tenné teljessé közös pályafutásuk legsikeresebb szezonját.
Kós Hubert világbajnok
Kós Hubert világcsúcsot úszott kétszáz méter háton
SportBelföld
A rövidpályás világkupa-sorozat harmadik, torontói állomásának csütörtöki nyitónapján világcsúccsal nyert kétszáz méteres hátúszásban a fiatal magyar klasszis.
MEAFC Peka Bau - DEAC
Simán nyertek a miskolciak
Sport
A bajnoki nyitányon magabiztosan diadalmaskodott az egyetemeik élvonalbeli férfi röplabdacsapata.