Üzleti és karrier-show-t tartottak Miskolcon
A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) idén tizenhetedik alkalommal rendezi meg – a világ százkilencven országához hasonlóan – a hazai gazdaság csúcseseményének számító Fiatal Vállalkozók Hetét ezekben a napokban. Az elmúlt tizenhat esztendőben közel harmincötezren vettek részt az efféle hazai eseményeken, így méltán válhatott a feltörekvő generációkat megjelenítő üzletemberek jövőtervezésének egyik megkerülhetetlen pontjává.
Miskolcra szerda este került a sor, amikor is a Creppy Palacsintaházba várták mindazokat az ifjú vállalkozókat, akikből országszerte több mint negyvenezer akad. Ők azok, akiket a FIVOSZ az ehhez hasonló programokkal igyekszik karrierjük építésében megtámogatni – idén tizenöt városban.
A vendégül látó vendéglátóhelyet üzemeltető cég ügyvezetője, egyben a FIVOSZ régiós és vármegyei elnöke szerint komoly szemléletformáló erővel bírnak az ilyesfajta összejövetelek. Oszlánczi Réka hangsúlyozta: az ezúttal a legfőképp a turisztikai szektort körüljáró alkalmat próbálták minél inspirálóbb és motiválóbb elemekkel megtűzdelni.
Az este folyamán a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara (BOKIK), a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) vármegyei szervezete, a Miskolci Fürdők Kft., a Szallas.hu, az Avalon Park Csoport, a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete, a MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Kft., az SG Opus Consulting Kft. és az MBH Bank szakemberei is szót kaptak.
A rendezvényen ugyancsak jelenlévő polgármester pár hónappal ezelőtti programismertetőjét felidézve kifejtette: Miskolc innovációs erejének megtartásában kulcskérdés, hogy fiataljainkat és vállalkozóinkat itt tartsuk. Tóth-Szántai József rámutatott: a FIVOSZ show-ja ezek közös metszetére fókuszál, így nem lehet kérdés, hogy a városvezetés támogatását is élvezi a kezdeményezés.
A kis- és középvállalkozások pályázati lehetőségeitől Miskolc turistavonzó képességén át a vállalati bevétel növekedéséig számos aspektust tárgyalhattak ki a megjelentek, hogy aztán végül az étel- és italkülönlegességekkel tarkított networking vacsorán ne csak élményt szerezzenek maguknak, de kapcsolatokat is teremtsenek egymással.