A MIHŐ Kft. 2019 óta minden páratlan évben felhasználói elégedettségi felmérést végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) irányításával. 2025-től azonban változik a rendszer: a felmérést már csak négyévente végzik el, és azt a MEKH által megbízott közvélemény-kutató cég bonyolítja le, a MIHŐ Kft. által szolgáltatott adatok felhasználásával.
Az idei kutatást a M.Á.S.T. Piac- és Közvéleménykutató Kft. kérdezőbiztosai végzik szeptember 1. és október 31. között, a kiválasztott felhasználási helyek személyes vagy telefonos felkeresésével.
A kérdezőbiztosok minden esetben igazolják magukat, és a szolgáltatás minőségével, a leolvasással, a számlázással, a tájékoztatással, valamint a környezetvédelemmel kapcsolatban tesznek fel kérdéseket. A felmérés célja, hogy jobban megismerjük ügyfeleink véleményét, és ennek alapján tovább fejlesszük szolgáltatásainkat - írja közleményében a MIHŐ Kft.
Felhívják a figyelmet arra, hogy a kérdezőbiztosok semmilyen jogcímen nem kérhetnek és nem fogadhatnak el pénzt. Kérik, hogy lehetőség szerint mindig győződjenek meg a kérdezőbiztosok személyazonosságáról.
"Az Ön véleménye számunkra kiemelten fontos! Kérjük, segítse a kérdezőbiztosok munkáját a felmérés sikeres lebonyolítása érdekében" - fogalmaznak közleményükben.