Ugrás a tartalomra

Otthoni kávézásra 3 ezret költ havonta a magyar

mti
Utoljára módosítva
2021. április 24. szombat 08:08
A Costa Coffee és a GKI Digital közösen mérte fel a kávézási szokásokat, 2700 embert kérdeztek meg, közülük több mint kétezren rendszeres kávéfogyasztók. A válaszadók 28 százaléka 3-5 ezer forintot költ kávézásra, míg 5 ezer forint feletti összeget csak minden tizedik válaszadó.
Egy jó lattéért 700 forintot is kiadunk

A felmérés szerint sokan kávéznak a munkahelyükön, ők havonta legfeljebb 3 ezer forintot költenek erre, míg a válaszadók több mint fele nem fizet a munkahelyi kávéért, azt a munkaadója biztosítja számára.

A megkérdezettek 60 százaléka ugyancsak 3 ezer forint körül szánna arra, hogy kávézóban fogyassza el kedvenc feketéjét: egy espresso-ért átlagosan 482 forintot, míg latte, vagy cappuccino italokért 694 forintot hajlandók fizetni a válaszadók.

A kávévásárlás fő szempontja minden második embernél a korábbi tapasztalat, a kóstolás, de a válaszadók harmada a márkát, az árát és a kávé erősségét is a választási kritériumok közé sorolta. A fenntarthatósági szempontokat a kávéivók 80 százaléka tartja fontosnak, és a fogyasztók 7 százaléka a kávé vásárlásakor is szem előtt tartja ezt.

További hírek

Olvasnivaló

Programok

Jelenleg nincsenek programok!