Ugrás a tartalomra

A te céged blogol már?

minap.hu
Utoljára módosítva
2022. december 12. hétfő 15:21
Egy időben nagyon felkapott lett a blogolás, írt is mindenki mindenről, aztán a közösségi oldalak robbanásszerű megjelenésével mintha ez kicsit háttérbe szorult volna. A legtöbb cég hajlamos arra, hogy egy fronton tartsa az összes marketing kapacitását, és a platform általában valamelyik közösségi oldalt jelenti.

Szakértők azonban óva intenek ettől, vagyis pontosabban attól, hogy akár a Facebook, akár az Instagram legyen az egyetlen, ahol eléred a követőidet. Ebben a cikkben annak járunk utána, hogy miért fontos, hogy ne így legyen, és egyben mutatunk alternatív megoldást is!

Miért fontos a honlap?

Egyre többen hangsúlyozzák a honlap jelentőségét, ahol akár blogot is vezethetsz. Ha hadilábon állsz vele, akkor érdemes a Klikkmarketing honlap audit szolgáltatását igénybe venned, ahol együtt átnézitek, hogyan lehetne még jobb a weboldalad.

Ha jobban belegondolsz, akkor ugyanis ez az egyetlen olyan felület, amely felett te magad rendelkezel. Képzeld csak el, mi történne, ha se blog, se honlap, és holnaptól bezár a Facebook, a Google vagy épp az Instagram. Minden követőd oda lenne, és azt sem tudnák, hogy hol keressenek.

Ezért nagyon fontos, hogy legyen egy optimalizált, SEO-zott informatív honlapod, ahol külön aloldalt szánsz a blogodnak, valamint számos helyen felkínálod a látogatóknak, hogy iratkozzanak fel a hírleveledre.

Blog? Hírlevél?

Bizony mindkettőnek hatalmas szerepe van, hiszen egy tartalmas blogbejegyzés hatalmas utat járhat be.

Kezdve azzal, hogy egy-egy jó témaválasztással edukálhatod a látogatókat, kihegyezheted arra is a bejegyzéseket, hogy fájó pontjaikra tapintva megoldást kínálsz a termékeiddel és szolágtatásaiddal. Így megcsillogtathatod szakmaiságodat, és még bepillantást is engedhetsz a kulisszák mögé, aminek minden érdeklődő nagyon fog örülni.

Amint kész van a heti egy blogbejegyzés, elkezdhetsz vele zsonglőrködni: megoszthatod a közösségi oldalaidon, kiküldheted hírlevélben, kiemelheted a cikkben szereplő terméket vagy szolgáltatást, és indíthatsz vele fizetett hirdetéseket, sőt akár az Instagram profilod biojába is belekerülhet a link.

Gondoltad volna, hogy ennyi felhasználási formája létezik egyetlen egy blogbejegyzésnek? Ráadásul ha valóban értékes tartalmat szolgáltatsz az olvasóknak, akkor oda fognak szokni hozzád, és várni fogják a heti betevőt, ezért fontos, hogy rendszert vigyél a blogolásba!

Ne vedd félvállról!

Sokan hajlamosak legyinteni egy-egy olyan marketing elemre, amit saját maguk avíttnak hisznek, de ez szinte mindig tévhiteken alapul. Ezért azt javasoljuk, hogy a Klikkmarketing szolgáltatásainak igénybevétele mellett nézz szét a saját szakterületeden, és meg fogsz lepődni, hányan blogolnak, és némelyek mennyire sikeresek benne! Tanulj másoktól bátran, és építsd be a marketing rendszeredbe ezt az igen fontos és sokoldalú eszközt!
 

További hírek

Olvasnivaló

Programok

Jelenleg nincsenek programok!