Ugrás a tartalomra

Veszélyeztetheti-e a mesterséges intelligencia az emberek megélhetését?

Létrehozva
Az AI és az automatizáció átalakítja az értékesítési folyamatokat és egész életünkre hatással lesz.
Kép
Fotó: Gerry Images

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül - olvasható a Timeteam közleményében. 

Innovációk és interakciók egyben

Az AI és az automatizáció forradalmasítja az értékesítést azzal, hogy lehetővé teszi az ügyféladatok valós idejű elemzését és az igények gyors kiszolgálását. A gépi tanulás és az adatelemzés segítségével a vállalatok személyre szabott ajánlatokat tehetnek az ügyfeleknek, növelve ezzel az értékesítési hatékonyságot. Azonban a technológia önmagában nem elegendő a hosszú távú üzleti sikerhez. Az ügyfelek értékelik a személyes, empatikus megközelítést, amely biztosítja a mélyebb üzleti kapcsolatok kiépítését. Azok a vállalatok, amelyek az automatizációt és az emberi kapcsolatot is aktívan használják, versenyelőnyre tehetnek szert a piacon - részletezték. 

„A mesterséges intelligencia és az automatizáció nagy mértékben növeli az értékesítési folyamatok hatékonyságát, de az emberi tényező továbbra is alapvető a bizalom és a hosszú távú kapcsolatok kialakításában. Mert bár az AI képes valós idejű adatkezelésre és prediktív (előrejelzésen alapuló) elemzésekre, de nem helyettesítheti azt az empatikus megközelítést és személyes figyelmet, amit egy tapasztalt értékesítési szakember nyújtani tud” – avat be Németh Szilvia, a Timeteam Hungary ügyvezetője.

A telefonos értékesítés jövője

A modern technológiai megoldások ellenére a hagyományos telefonos értékesítés (telesales) továbbra is kiemelkedő szerepet játszik az üzleti kapcsolatok építésében. Az automatizált rendszerek ugyan hatékonyak a nagy mennyiségű adat kezelésében, ugyanakkor a személyes telefonos megkeresések lehetővé teszik az értékesítők számára, hogy közvetlenül elérjék a célcsoportot. Az ügyfél-szegmentáció és a célzott hívások pedig magasabb sikerességi arányt eredményezhetnek, ami különösen fontos a B2B szektorban, ahol az empatikus kommunikáció és a célzott hívások magasabb sikerességi arányt eredményezhetnek - jelentették ki. 

„A telefonos értékesítés, a modern technológiai eszközökkel kombinálva, lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak arra, hogy személyre szabott módon érjék el ügyfeleiket, és azonnal reagáljanak az igényeikre és kérdéseikre. Ez a megközelítés nemcsak a bizalom kiépítésében, hanem a hosszú távú kapcsolatok fenntartásában is döntő szerepet játszik. Az ügyfelek számára a személyes interakciók, amelyek során közvetlen visszajelzéseket kapnak, és megértik őket, elengedhetetlenek az erős ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez” – hangsúlyozza a telefonos értékesítés és az üzleti kommunikáció területén több mint 25 éves tapasztalattal rendelkező szakember.

Ez is érdekelhet

Szeptembertől bekeményít a NAV
Gazdaság
Bizonyos hibatípusokkal szemben szeptember 15-től szigorúbban lép fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
A jogász válaszol: Élettársi kapcsolatból származó gyermek elhelyezése
Gazdaság
Öt év együttélés után költöztek szét az élettársak, akiknek egy gyermeke született. Az a kérdést intézték dr. Strassburger Gyula ügyvédnek, hogy kinél helyezhető el a gyermek.
Jövő hét hétfőig még beadhatóak a járulékbevallások
Gazdaság
Szankciómentesen benyújtható a májusra vonatkozó járulékbevallás június 16-ig – ha a gazdálkodó a foglalkoztatottjára munkaerőpiacra lépők utáni adókedvezményét érvényesítene.
A jogász válaszol: Munkavállalói (dolgozói) felmondás
Gazdaság
Miskolci olvasónk határozott idejű munkajogviszonyát felmondással szeretné megszüntetni. Kérdezi, hogy milyen lehetőségei vannak erre?