Ugrás a tartalomra

Új ügyfélszolgálati irodában intézhetik munkaügyi dolgaikat a központ kórház dolgozói

Tajthy Ákos
Utoljára módosítva
2023. február 02. csütörtök 17:10
A HR ügyfélszolgálati irodában két ügyintéző segíti majd a munkavállalók ügyes-bajos dolgait február 6-ától, hétfőtől. 
Fotók: Mocsári László

A munkavállalók ügyintézése megkönnyítésének érdekében nyitott HR ügyfélszolgálati irodát a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház az intézmény Szentpéteri kapui főépületének földszintjén. 

Az átadón Révész János főigazgató emlékeztetett, az elmúlt évben országszerte átszervezték az egészségügyet, aminek köszönhetően minden megyében kijelöltek egy irányító intézményt (azaz a megyei központi kórházat) és ehhez csatolták a városi kórházakat. Ezek önálló betegellátó intézmények maradtak, viszont többek között a humánerőforrással kapcsolatos feladatok a megyei intézményhez kerültek át. 

- Az átszervezésnek köszönhetően intézményünk három városban, hat telephelyen végzi a feladatait csaknem ötezer-ötszáz dolgozóval. A létszám nagysága miatt nekünk is fejlesztéseket kellett végezzünk egyrészt az informatika, adattárolás, adatvédelem, másrészt a humánerőforrás fejlesztésének területén. A harmadik fontos fejlesztés pedig magának az ügyfélszolgálati irodának a kialakítása volt – sorolta Révész János.


Táppénzes igazolások begyűjtése, kedvezmények, igazolások elkészítése, cseréje, érvényesítése, munkáltatói igazolások elkészítése vagy éppen nyugdíjazással kapcsolatos felvilágosítás - csak néhány ügyfélkör, amiben a munkavállalóknak mostantól a HR ügyfélszolgálati irodát kell keresniük. A központi kórház munkaügyi és HR igazgatója szerint gyakorlatilag a jogviszony kezdetétől annak megszűnéséig a munkavállaló bármilyen témában fordulhat majd az iroda munkatársaihoz.

- Az irodában folyamatosan két munkatársam fog dolgozni, az ügyfeleket pedig ugyanúgy, sorszám alapján fogják fogadni, mint bármelyik ügyfélszolgálati irodán, sorszámot online lehet majd kérni. Fontos viszont, hogy az első időszakban két órán át fogadjuk majd az előjegyzett ügyfeleket, a további négy órában pedig bárki jöhet foglalás nélkül. Később azonban szeretnénk átállni arra, hogy kizárólag előjegyzés alapján fogadjuk a munkavállalókat, így ugyanis az ügyintéző fel tud készülni az adott ügyből, aminek köszönhetően a folyamat is gyorsabb lett – hangsúlyozta Szendi József


A HR ügyfélszolgálati iroda február 6-án fogad először ügyfeleket.

További hírek

Olvasnivaló

Programok

Jelenleg nincsenek programok!