Ugrás a tartalomra

Az utasok elégedettségére kíváncsi az MVK

minap.hu
Utoljára módosítva
2024. december 10. kedd 18:36
Idén is lehetőség nyílik arra, hogy az utazóközönség egy részletes felmérés keretében mondja el tapasztalatait és javaslatait a miskolci közlekedési vállalat munkatársainak december 31-ig.
A Tiszai pályaudvar fontos közlekedési csomópont a városban / Fotó: MVK

A Miskolci Városi Közlekedési Zrt. számára kiemelten fontos, hogy az utasok véleménye és észrevételei alapján fejlessze szolgáltatásait, ezért utaselégedettségi kutatást indított december 10-én kedden, online formában elérhető kérdőív segítségével. A kérdőív kitöltésére: ITT csak egyszer van lehetőség év végéig, ezért a válaszadáshoz google fiókba való bejelentkezés szükséges - tájékoztat az MVK Zrt. 

A kutatás célja, hogy a közlekedők véleményére alapozva tovább javítsák a menetrendek, járatok és ügyfélszolgálati szolgáltatásaink minőségét. A kitöltés mindössze néhány percet vesz igénybe, de hosszútávon meghatározó lehet a miskolci közösségi közlekedés fejlesztésében - hangsúlyozzák. 

"A mindennapok során érkező visszajelzések – legyen szó e-mailekről, közösségi médiaüzenetekről vagy az ügyfélszolgálati irodáinkban megosztott észrevételekről – rendkívül értékesek számunkra. Az éves elégedettségi kutatás azonban lehetőséget biztosít arra, hogy átfogó képet kapjunk az utazók tapasztalatairól, melyek alapját képezhetik a jövőbeli fejlesztéseknek. Az Ön véleménye segít abban, hogy az MVK Zrt. a lehető legjobban megfeleljen az elvárt igényeknek" - írják. 

 
 

Programok

Jelenleg nincsenek programok!