Organikus elérés – minden vállalkozó vágyálma
Így ma már két opció létezik: vagy belenyugszol, és elfogadod, hogy alig néhány embert érsz el, sőt, sok esetben még a követőidet sem fogod tudni elérni, vagy taktikát váltasz. Mutatjuk is, hogy mit tehetsz!
Hirdess a közösségi oldalakon!
Persze tudjuk nagyon jól, hogy az a látogató és ügyfél a legértékesebb és a vállalkozó számára a legkedvesebb, amelyik ingyen jött, de azért túl sok ilyet ne remélj. Inkább bízd meg a Klikkmarketinget a Facebook hirdetéseid menedzselésével, és garantáltan a legtöbbet fogod kihozni az egységnyi ráfordított pénzből.
Mert az egyik megoldás az bizony ez: emelj ki posztokat, futtasd őket fizetett hirdetésként, így ugyanis biztosan jóval több emberhez fog eljutni, mintha csak sima posztként jelenítenéd meg.
Ugyanakkor fontos, hogy jól hirdess, jól add meg a célközönséget, legyen tisztességes landing oldalad. Ha ezek hiányoznak, akkor ablakon kidobott pénz minden hirdetésre költött forint. Senki sem születik úgy, hogy mindez a kisujjában van, ám vannak erre szakosodott vállalkozások, többek között a Klikkmarketing is, így az ő tudásukat érdemes a saját szolgálatodba állítani.
Tégy meg mindent az organikus elérésért!
Hogy mit is tehetsz, hogy az újabb tendenciák ellenére is minél több emberhez eljuss? Mutatjuk is!
- Ne random, hanem stratégia mentén posztolj. Tudd, hogy mikor, mit és miért osztasz meg.
- Mindig az adott platform igényei szerint posztolj, különös tekintettel a képek méretezésére.
- Ne ossz meg 90 másodpercnél hosszabb videós tartalmakat, és mindenképp gondoskodj a feliratozásról is.
- Bátorítsd a munkavállalóidat arra, hogy reagáljanak a posztokra.
- A megosztott tartalmakban mutasd be a céged által képviselt értékeket.
- Biztasd aktivitásra a saját követőidet: kérj kommentet, reakciókat, megosztásokat.
- Gondoskodj arról, hogy SEO szempontjából minden rendben legyen.
- A más márkákkal való együttműködés szélesebb körben is ismertté tehet.
Láthatod hát, elég egy-két alaposabban átgondolt dolog, és máris több embert érhetsz el!
Ne feledd, nem csak a követőidnek gyártod a tartalmat!
Sokan esnek abba a hibába, hogy csak a követőiknek gyártanak tartalmat, vagyis azoknak, akik tudják, hogy miről szól a vállalkozás. Ezzel viszont annyi a baj, hogy így azok maradnak megszólítatlanul, akik nem ismerik még az adott vállalkozást, brandet, annak termékét vagy szolgáltatását.
Éppen ezért fontos, hogy kétfelé dolgozz: azoknak is szolgáltass értéket, akik már jól ismernek, és azoknak is, akik csak eztán fedeznek fel téged maguknak!