Ugrás a tartalomra

Túltoltad a hirdetéseket? Próbálkozz inkább a keresőoptimalizálással!

minap.hu
Utoljára módosítva
2025. március 21. péntek 10:37
Az online marketing világában nem csoda, ha a reklámok túl magas költségei miatt úgy érzed, hogy új megoldások után kell nézned. (Támogatott tartalom.)

A hirdetési díjak gyakran olyannyira megterhelik a költségvetést, hogy kénytelen vagy mérlegelni, van-e értelme felvenni a versenyt a nagyobb játékosokkal. Mi lenne, ha a keresőoptimalizálás (SEO) segítségével találnád meg a megoldást? Ez a taktika segíthet csökkenteni a költségeket, és organikus látogatásokkal növelni a forgalmat.

Magas reklámköltéssel küzdesz?

Ha például a pénzügyi szektorban dolgozol, valószínűleg találkoztál már az egekbe szökő hirdetési költségekkel. Ugyanez igaz az egészségügyi termékek, ingatlanok vagy biztosítások esetében is. Képzeld el, hogy egy kis online vitaminbolt tulajdonosa vagy. Hogyan küzdesz meg az olyan gigantikus vetélytársakkal, mint a patikaláncok? Keresőoptimalizálás révén, amihez segítséget kérhetsz marketing ügynökségtől is! Érdemes lehet blogcikkeket írni, például „Melyik vitamin segít a legjobban a téli fáradtság ellen?” vagy „5 természetes módszer az immunrendszer erősítésére”. Ezek révén költséghatékonyan érheted el a célközönséged.

Az új weboldalad nem hoz látogatókat?

Valószínűleg mindenki megtapasztalta már az első lépések nehézségeit egy új közösségben. Hasonló érzés lehet az új weboldalad elindítása is. Az alacsony látogatószám és a kevésbé előkelő pozíció a Google keresési listáján bizony megnehezítheti a dolgokat. Itt jöhet képbe a weboldal készítés: ha keresőoptimalizált termékleírásokat és kategóriaoldalakat készítesz, mint például „egyedi esküvői ékszerek” vagy „kézzel készített fülbevalók”, nemcsak a keresési helyezésed javulhat, hanem a vásárlók figyelmét is könnyebben megragadhatod.

Csak a hirdetések hozzák a bevételt?

Ha úgy érzed, hogy az értékesítési adataid csak akkor ugranak meg, amikor futnak a hirdetések, lehet, hogy ideje a keresőoptimalizálás felé fordulni. Nem is olyan régen egy újonnan indult generálkivitelező cég kezdett el információs blogokat írni, például „Hány nap alatt készül el egy családi ház?” vagy „Hogyan válassz generálkivitelezőt okosan?”.

Az ilyesfajta tartalmak segíthetnek abban, hogy a potenciális ügyfelek rájuk találjanak anélkül, hogy hirdetési kiadásokat kellene növelni. Persze fontos, hogy a technikai SEO tekintetében is legyen rendben a weboldal, amelynek megvalósításában Marketinges Erika és csapata segíthet.

Szezonális termékekkel dolgozol?

A szezonális termékek sok örömet, de kihívást is rejtenek magukban. A SEO stratégiával történő felkészülés segíthet abban, hogy a szezon elején már előnnyel indíts. Egy esküvőszervező például előkészítheti weboldalát a főszezon előtt, akár még a holtszezon alatt is, hogy a megfelelő keresési kulcsszavakkal készüljön fel a nagy napra.
 

További hírek

Olvasnivaló

 

Programok

Jelenleg nincsenek programok!