Június 8-án többen is pórul jártak és nem tudtak elrepülni – erről számolt be az Utazómajom utazási portál. Az egyik megkérdezett utas és párja Tenerifére utazott volna, elmondásuk szerint két és fél órával hamarabb kiérkeztek a reptérre, hogy feladják a poggyászukat. Erre azonban csak egy pultnál volt lehetőségük, ahol hatalmas volt a tömeg és szinte semmit nem haladt a sor.
Az indulás előtt néhány perccel már azt mondták nekik, a poggyászukkal együtt menjenek a repülőgéphez, ott azonban már nem engedték őket felszállni a gépre. Közben kiderült, hogy nem csak a tenerifei járatról maradtak le utasok. A pórul járt utasok a Híradónak azt nyilatkozták: a Wizz Airt több órán keresztül nem is tudták elérni, később pedig azt mondták nekik, hogy panaszukat online jelentsék be. Azóta sem kaptak kártérítést. Az M1 kereste a bécsi repteret, ahol nem akartak nyilatkozni, csak annyit mondtak, hogy az esetért a légitársaság a felelős.
A Wizz Air nyilatkozatát és egy szakember véleményét ITT olvashatja.
A felelősséget sem a bécsi repülőtér sem pedig a légitársaság nem vállalja.