Piskóti István, a MIM igazgatója, és MMSZ elnökségi tagként a díj egyik alapítója, egyben a zsűri elnöke kiemelte: a díj célja, hogy elismerje, népszerűsítse a városok jó marketing gyakorlatait, bővítse a szakmai tudást és együttműködést, ezáltal is segítve a városok, térségek értékei ismertségének, sikerességének növelését. Hozzátette továbbá, hogy idei újításként már határon túli települések is nevezhetnek a díjra, amellyel így a pályázat a 2019. január 1. és 2020. február 29. között megvalósított sikeres marketingmegoldások elismerésével, a „gyémánt-díjasok" széleskörű népszerűsítésével még nagyobb területen tud hozzájárulni az igényes gyakorlatok és megoldások elterjedéséhez.
A meghosszabbított early bird, kedvezményes nevezési határidő: 2020. május 15., a pályázatokat pedig az alábbi öt kategóriában várják a szervezők:
- Külső marketingkommunikációs megoldások,
- Belső marketingkommunikációs programok, projektek,
- Márka- és identitásépítés marketingje,
- Rendezvény-esemény szervezése és marketingtámogatása,
- Fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai.
További részleteket ezen az oldalon olvashatnak az érdeklődők, ahol folyamatosan lehetőség nyílik a pályázatok benyújtására is.