Két évvel ezelőtt rendezték meg az első bringás bulit Miskolcon. Az ötletet a Tour de Hongrie befutója adta, a város pedig felvonultatott mindent, ami csak a kerékpárral kapcsolatos. A kerékpározás Miskolcon egyre népszerűbb, és az ezzel kapcsolatos rendezvények is egyre többeket vonzanak.
Rakaczki Zoltán sportért felelős polgármesteri biztos szerint egyre többen közlekednek kerékpárral. – Nemcsak hétvégeken, hanem akár munkába járáshoz is használják a kétkerekű közlekedési eszközt, illetve a kerékpáros úthálózat is folyamatosan bővül, tehát a lehetőségek is egyre inkább adottak.
A 2017-es Bike Day nem csak a résztvevőknek nyerte el a tetszését. Tavaly is és az idén is városmarketing díjat kapott a rendezvény. Piskóti István szerint egyre több értékes marketing program folyik az egyes városokban, az pedig az eredményeken is látszik, hogy Miskolcon komoly szakmai munka folyik.
– Örök ranglistán Miskolc az öt év során gyűjtött 28 gyémántjával az első helyen van, holtversenyben Győr városával, tehát azt mondhatom, hogy az egyik legjobban szereplő és legjobban bizonyító város a pályázók körében – mondta a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, majd hozzátette, a Magyar Marketing Szövetség versenye presztízs harc lett a magyar nagyvárosok között, de egyre több kisváros is aktív pályázó lett. A rendezvények és a pályázatok is egyre színvonalasabbak. Miskolc pedig már gyakorlott pályázó.