Debreczeni-Sebő Hajnalka a Miskolci Egyetemen végzett történelem-muzeológia szakon, a Tourinform Irodába 2013-ban jelentkezett. – Nagyon szeretem Miskolcot, ráadásul jól ismerem, nemcsak attrakcióit, hanem programjait is. Négy évszakos város, a vendég bármikor érkezik, mindig van mit ajánlani neki: fürdőinket, természeti kincseinket és az épített örökségeket felvonultató belvárost.
Eleinte Lillafüreden dolgoztam a kisvasútállomáson található irodában, ahonnan olykor sétálni vittem a vendégeket a meseszép Bükkbe – mondta, majd hozzátette, angol nyelven beszélget a külföldiekkel.
Rengeteg turistával kerül kapcsolatba, de számos miskolci is betér az irodába érdeklődni a helyi rendezvényekről, városi attrakciókról, valamint a környékbeli látnivalókról. – Fő feladatom, hogy fogadjam az ide érkező magyar és külföldi vendégeket, telefonos és írásos érdeklődéseiket. Ilyenkor teljes körű felvilágosítással, személyre szabott ajánlatokkal és kiadványokkal segítem őket. Célunk, hogy érezze a vendég, törődünk vele, és minél több időt tudjon eltölteni a városban, ahonnan pozitív élményekkel távozik – mondta, majd hozzátette, nagyon szereti a munkáját, mert szeret segíteni.
Feladatai közé tartozik a Miskolc Pass-kártyákkal kapcsolatos ügyintézés, szakmai háttéranyagok készítése, a Miskolc Bolt termékeinek értékesítése és az online felületek kezelése.